28 Ocak 2010 Perşembe

Sadece Bir Hayal

Bugünün ne getireceğini biliyorum sayılır artık yine bir hayal kırıklığı ve yeni bir hayaller alemi.Kendi blogum da ki ilk yazının inanın bunun için olmasını istemezdim ama maalesef böyle bir başlangıç yapmak gerekiyormuş.


Önce size hayalimden bahsediyim.Türk Telekom Arena Stadyumu stad ağzına kadar dolu insanların gözlerinde hem burukluk hem heycan hem de sevinç sahada ise Galatasaray ve Liverpool.Futbolun gerçekten özüne döndüğü beklide en naif olduğu akşamlardan biri hiçbir hatanın önem taşımadığı alınacak puan olmayan ama verilecek olanın çok daha önemli olduğu unutulmaz bir maç.

Evet tahmin edebiliyorsunuzdur Harry Kewell’ın veda maçıydı benim hayalim.Aynı George Hagi,Hakan Şükür,Bülent Korkmaz ve niceleri ile bunun hayalini kurdum ama sonu diğerleri gibi hayal kırıklığına dönüşene dek.

Galatasaray Uefa Kupasına uzandığında, Süper Kupayı kazandığında neler hissettiysem aynılarını belki daha fazlasını hissedecektim o gecelerin birinde, hani derler ya keder de olmalı mutluluk için bunu yaşamalısın; Bizim mutluluğumuzun temelleri olacaktı o geceler üzülüp kederlenecektik ama sevinecektik de şanslı olduğumuz ve anılarımıza bunu da eklediğimiz için….

Evet o gecelerden biri daha sadece benim hayallerimde kaldı takii yeni bir tane daha benim zihnimi meşgul edene kadar ama inanın artık bunların olacağına sanmıyorum; endüstriyelleşen ve paranın artık bu kadar çok olduğu günümüzde ne artık bayrak oyunculara yer var ne de vefaya.

Ben bir taraftarım ve taraftar gibi düşünüyorum birçok yorum birçok forum okudum çoğu kişi kendini kulüp yöneticilerinin yerine koyup muhakeme yapıyor ve kulüp menfaatlerinin önde olduğunu söylüyor buna karşı değilim ama birazda olaya taraftar gözü ile bakmak lazım diye düşünüyorum.Eğer taraftar da işe bu kadar prof. yaklaşmaya başlarsa işte o zaman hayalim de ki belki birçok insanın ortak hayalindeki bu geceler, bu özel zamanlar gerçekleşemeyecek ve özel insanlar hak ettikleri değeri görmeyecekler.

Dedim gibi o hayal gitti artık yenisi gelir mi? Söylediğim gibi sanmıyorum.Yapılan hareketlerin izlenen yolların başarı için olduğu söyleniyor umarım bu başarıya hep beraber ulaşırız ve yine en azından gelen başarılarla sevinçleri yaşarız……Ama sonrası yine hayal kırıklığı….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder