3 Ocak 2010 Pazar

Başlangıç

En sonunda blog sitesi sahibi ve yazarı oldum he çok mu lazımdı ! tartışılır ama içimden geçen düşünceleri bir şekilde dışarı vurma ihtiyacından olsa gerek bu.
Siteden de anlaşılacağı üzere spor üzerine bir blok biraz futbol ağırlıklı olsada bu ama tabi paylaşmak istediğim başka şeyler de olabilir ana felsefe spor üzerine yapılacak olan paylaşımlar futbol,basketbol,tenis,bisiklet,vs...izlediğim, bildiğim ve fikir sahibi olduğum konular hakkında söyleyeceklerimin olması.....
Yorum yapmak bir nevi burda olmamın amacı ;tvler de birçok insan var ve bence çoğu çok gereksiz insanlar yaptıkları yorumlar ve düşünceleri de insanlıkları gibi gereksiz.He şimdi
bu ağır bir eleştiri diye bilir birçok kimse,onları sevenlerde çıkabilir ama benim gibi düşünen binlerce insan olduğunuda biliyorum adım gibi.
İlerleyen günlerde yazıcağım yazılarda bunlara sık sık değinicem.
Başlangıç yazısını şimdilik bitiriyorum lig arası sona ermek üzere ve birçok futbol ligi de
devam ediyor,birçok organizasyon yakında başlayacak ve ben düşüncelerim ve yorumlarımla
yine burda olucam en yakın zamanda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder